Veilig zijn en ons veilig voelen

In Heemskerk willen wij dat u prettig kunt leven. Dit betekent aandacht voor een groene omgeving en voldoende mogelijkheden om uw vrije tijd te besteden. Bijvoorbeeld in het PWN duinreservaat, het strand en rondom Assumburg. En prettig leven betekent óók veilig leven. Als VVD maken we verkeersituaties in onze gemeente veilig(er) voor voetganger, fiets en auto. Denk daarbij aan plekken als het centrum en het Haydnplein. Zo komen we veilig en op tijd aan bij werk, bij familie of op een andere bestemming.

• VVD Heemskerk gaat uit van de basis; veiligheid geldt voor iedereen!
  • Het veiligheidsapparaat politie/brandweer/geneeskundige hulpverlening moet op niveau zijn en blijven. Meer toezichthouders/wijkagenten zichtbaar in de wijken.

• Wij gaan voor buurtteams in de wijken als ogen en oren voor handhaving.

• De algemene veiligheid maar specifiek die van het Europaplein en omstreken. Als er in de fysieke sfeer verbeteringen komen, dan willen wij in de sociale sfeer ook gelijk verbeteringen zien.