Liefdevolle zorg, dichtbij huis

De landelijke toename eenzaamheid van ouderen is zorgelijk en een belangrijk punt van aandacht. VVD Heemskerk maakt zich er de komende vier jaar sterk voor ouderen uit hun isolement te halen.

• De landelijke toename van eenzaamheid onder ouderen is zorgelijk en een belangrijk punt van aandacht. VVD Heemskerk maakt zich er de komende vier jaar sterk voor ouderen uit hun isolement te halen. Hierbij wil VVD Heemskerk o.a. jong en oud koppelen en het terugbrengen van de inzet van vrijwilligers voor het bezoek aan onze ouderen.
  • Wij gaan voor integrale toegang (één loket) in het sociaal domein. Voor ondersteuning vanuit de gemeente geldt: één huishouden, één plan en één regisseur.
  • Ons doel is minder bureaucratie, zowel voor ons als gemeente als voor partners en uiteraard ook voor onze inwoners.