Iedereen doet mee

• Artikel 1 van de grondwet staat bovenaan voor VVD Heemskerk. Gelijkheid en gelijke kansen is het kernpunt. Voor VVD Heemskerk is iemand dus nooit iets meer gelijk dan een ander. Wij kijken naar talent en waar je naartoe wil en dus niet waar je vandaan komt of tot welke identiteit je behoort. Vanuit dit uitgangspunt gaan we aan de slag met House of Skills binnen Heemskerk. Voor een toekomst die werkt en waar alle talenten van waarde zijn. Meer informatie; https://houseofskillsregioamsterdam.nl.
  • Een kernwaarde is deelnemen aan onze samenleving. Dit kan op meerdere manieren, maar de belangrijkste is jezelf nuttig maken door middel van werk en inzet. VVD Heemskerk stelt: betaald of vrijwillig, migratieachtergrond of niet, jong of oud, lever je bijdrage aan de maatschappij.