VVD Heemskerk zet toppers in het zonnetje

Het Heemskerkse en Beverwijkse Broekpolder heeft een paar toppers rondlopen die met al hun passie en energie proberen de wijk steeds een beetje mooier te maken.

Of het nu gaat om onveilige wegen, drukte rondom scholen, verbondenheid via de Broekpolder facebook pagina, of gewoon een kerstmiddag op het gildeplein. Het maakt ze niet uit. De twee aanjagers Marlies Swart en Michel Smit regelen het. Ze doen het gewoon!

Natuurlijk kunnen ze het nooit alleen. Er zijn zeker meer actievelingen die helpen waar mogelijk en nodig. En dat zonder officieel buurtteam, gewoon op persoonlijke titel. VVD Heemskerk gaat zich overigens wel weer hard maken om buurtteams ‘nieuwe stijl’ op te zetten. In Broekpolder hebben we dan al gelijk een actief team.

Tijd om deze kanjers in het zonnetje te zetten. VVD Heemskerk mocht namens de provinciale statenfractie van de VVD afgelopen vrijdag 8 februari een paar heerlijke taarten uitreiken. En onder het genot van dit hapje en een drankje hebben wij ze heel duidelijk gemaakt dat deze doeners toppers zijn!