Anita Perré Meijer

Betrokkenheid; dat is wat ik voel als ik aan Heemskerk denk, het dorp waar ik mijn hart aan heb verpand.

Ik ben in 1971 geboren in Beverwijk op 30 meter afstand van de Heemskerkse grens, en als baby naar Heemskerk verhuisd. Opgroeiende in ons mooie dorp, waar ik als kind (buiten) alle ruimte had om te spelen en te ontwikkelen, waar veiligheid en cohesie belangrijk zijn, wilde ik dit ook voor mijn kind. Mijn man en ik wonen dan ook uiteraard nog steeds in Heemskerk en hebben een prachtige dochter van bijna 23 jaar. We wonen zo fijn hier en is er geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om ooit nog Heemskerk te verlaten.

Inmiddels werk ik al ruim 31 jaar als tandartsassistente, waarvan 30 jaar in dezelfde praktijk in het dorp, waar ik met heel veel plezier werk.

Ik voel me enorm betrokken bij ons dorp en onze inwoners.  De afgelopen jaren merkte ik dat ik ook in de Heemskerkse politiek geïnteresseerd was. De beslissingen die genomen werden, vaak heel belangrijke beslissingen waar alle Heemskerkers mee te maken krijgen. Het wel en wee in ons dorp. Dit is ook de reden waarom ik op de kandidatenlijst sta voor de gemeenteraadsverkiezingen. Ik wil heel graag mijn steentje bijdragen voor Heemskerk, om te behouden wat goed is en te verbeteren wat beter kan, ik wil daar echt voor gaan. Er zijn voor de inwoners.  Bij VVD Heemskerk voel ik mij echt op mijn plek. En zoals onze slogan al zegt; Heemskerk blijft goed, wordt beter!