Online speeddates Heemskerkse politieke partijen vrijdag 11 maart 19.30-21.00 uur

Wilt u op eenvoudige manier in gesprek met de verschillende politieke partijen in Heemskerk? Wilt u weten waar de partij van uw interesse zich op focust en welke thema’s voor hen van belang zijn? Doe dan mee met de “online speeddates” van de Heemskerkse politieke partijen.

Hoe gaat het in zijn werk:

Op vrijdag 11 maart tussen 19.30 en 21.00 uur zijn alle partijen online. Gedurende deze 1,5 uur kunt u aansluiten in de verschillende zoom sessies en zo horen wat voor die partij van belang is. Daarnaast, en dat is nog veel belangrijker, zijn alle partijen beschikbaar om uw vragen te beantwoorden.

Elke partij heeft op zijn eigen website een zoom link staan. Gedurende deze 1,5 uur kunt u in- en uitloggen wanneer u wilt. Heeft u 20 minuten een partij aangehoord en uw vragen gesteld. En bent u benieuwd hoe juist een andere partij over dezelfde ‘uitdagingen’ denkt? Zoek de link naar de zoom en u kunt direct het gesprek aan gaan. Gewoon vanaf uw luie stoel.

Benieuwd naar alle zoom links? Deze vindt u op de site van de gemeente Heemskerk via:

of via de betreffende partij op hun eigen website.

Zoom link VVD Heemskerk:

Wij wensen u heel veel plezier tijdens deze speeddates!!