Kandidaten gemeenteraadsverkiezingen 2022

VVD Heemskerk heeft haar kandidatenlijst vastgesteld voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2022. Van 22 tot en met 29 november kregen de leden de gelegenheid om zich uit te spreken over de advies kandidatenlijst. Bij de algemene ledenvergadering eerder dit jaar werd Jan Geert Bakker al verkozen als lijsttrekker.

Jan Geert is zeer gelukkig met de lijst: “Dit team goede en enthousiaste kandidaten voor de gemeenteraad wil zich gaan inzetten voor een nog beter Heemskerk. Wij willen een veilig dorp, met een bloeiende economie en een gemeente die klaarstaat voor de inwoners. Een dorp waar het fijn wonen en fijn leven is.”

Nu de kandidatenlijst is vastgesteld, is de VVD Heemskerk klaar om een mooie campagne neer te zetten. Met een enthousiast team en een nieuw verkiezingsprogramma wil de partij van Heemskerk een nog fijnere gemeente maken.

Voorzitter Alexander Verwey van het VVD-bestuur netwerk IJmond feliciteert alle leden op de kandidatenlijst. Het gehele bestuur heeft de afgelopen maanden samen met alle leden uit Heemskerk, Beverwijk en Velsen hard gewerkt aan de totstandkoming van deze mooie kandidatenlijsten en overtuigende verkiezingsprogramma’s voor de drie afzonderlijke gemeenten.